Функціональні можливості «1С: WMS Логістика. Управління складом 4»

 

«1C: WMS Логістика. Управління складом 4 »підтримує всі рівні управління складом

Сучасний склад, як і будь-який інший підрозділ, має кілька рівнів управління, для кожного з яких можна визначити свій горизонт планування. Можна виділити чотири рівня управління, чотири щаблі прийняття рішень: довгостроковий (горизонт планування - місяць), середньостроковий (тиждень), короткостроковий (день / зміна) і операційний рівень, де рішення приймаються миттєво, в режимі онлайн.

Довгостроковий рівень

Довгостроковий рівень планування передбачає прийняття стратегічних і тактичних рішень за принципами роботи складу і підвищенню ефективності його роботи. На цьому рівні ключовими є завдання організації топології, сегментування зон зберігання, формування алгоритмів бізнес-процесів,складання графіка роботи складу, вибору персоналу і способів його мотивації. На цьому ж рівні продумується стратегія взаємодії з партнерами по ланцюжку поставок. WMS в даному випадку допомагає організувати ефективну роботу складського комплексу і створити єдину інформаційну систему управління логістикою,що необхідно для якісного планування та управління роботою складу.
 

Середньостроковий рівень

На середньостроковому рівні управління проводиться прогнозування і планування ресурсів. Керівник складу або диспетчер вже можуть оцінити обсяг робіт на найближчі кілька днів або змін, з урахуванням наявного досвіду і типовою динамікою надходження замовлень. Відповідно, можна заздалегідь подбати про запас ресурсів, розподілити співробітників складу по ділянках роботи. Функція управління ресурсами, закладена в WMS, дає керівникові розуміння графіка виконання робіт і можливість більш ефективно організувати складські процеси на найближчі кілька днів з мінімальними трудовитратами.

Короткостроковий рівень

Результати планування робіт на період у кілька днів далі деталізуються до одного дня на наступному рівні планування. На короткостроковому рівні управління в полі зору керівника складу або диспетчера знаходяться зміна або день, в ході яких контролюється баланс вхідного потоку задач і пропускної здатності складу.На цьому рівні WMS допомагає керівнику оцінити поточне навантаження на склад, наявні ресурси і збалансувати їх у часі. У результаті досягається скорочення пробігу техніки і персоналу, часу обробки замовлень, впливу людського фактора до мінімуму..

Операційний рівень

Операційний рівень управління, в першу чергу, стосується кінцевих користувачів системи - операторів складу, які виконують завдання, поставлені системою. WMS дозволяє управляти як прямими процесами виконання завдань, так і обробкою відхилень від плану. Яскравим прикладом є функція "таймінгу» завдань з підготовки замовлень до відвантаження. Система призначає завдання операторам таким чином, щоб робота була виконана до контрольного часу виконання замовлення. Тобто, використання WMS для управління в реальному часі допомагає збільшити продуктивність і якість роботи співробітників, а також надає можливість своєчасного прийняття управлінських рішень в залежності від поточних робочих завдань.
Як працює «1C: WMS Логістика. Управління складом 4 »


Облік товару в адресному просторі складу

    Облік у розрізі упаковок (в т.ч. з фіксованою вагою), термінів придатності, партій, серійних номерів, акцизних марок, якості

    Облік тари і контроль габаритів товару АВС / ХYZ аналіз

     Робота з транзитними вантажами

Управління основними складськими завданнями

    Приймання в довірчому режимі і під замовлення (крос-докінг), попередній перерахунок по місцях
     Різні стратегії розміщення: автоматичне розміщення товару, розміщення через буфер, розміщення ближче до зони відбору; поповнення зони відбору при розміщенні
    Штрих Кодування товарів, осередків, контейнерів, персоналу; генерація, зберігання і друк штрихкодів; підтримка роботи з неунікальності штрихкодами Різні стратегії відбору: кластерний, груповий; консолідація відборів в хвилі згідно тимчасовим вікнам відвантаження, в групи за схожими товарам, в рейси за маршрутами доставки
    Упаковка відібраного товару у вантажні місця; шаблони для настройки правил упаковки на паллету «під клієнта»
     Планування рейсів за маршрутами доставки при відвантаженні  Контроль якості прийнятого, відібраного і упакованого товару; контроль при завантаженні в машину
     Інвентаризація довільної області складу, порожніх клітинок, товару / товарної групи

Робота з відеотерміналами збору даних (ТСД)

Робота без операторів складу

Онлайн-режим роботи складу

Застосування ТСД при обробці всіх складських завдань

Застосування ТСД для виконання допоміжних операцій

Управление ресурсами

Управління завданнями складу: класифікація та пріоритезація


     Автоматичний розподіл та видача завдань
     Контроль виконання завдань: фіксація виконавця, тривалості, простоїв
     Фіксація помилок при виконанні складських завданьПризначення прав доступу в   залежності від кваліфікації персоналу і зон доступу
     Розрахунок вироблення складського персоналу за обсягом, вазі, кількості операцій
     Аналіз ефективності та продуктивності роботи персоналу (KPI)
     Розрахунок необхідної чисельності персоналу на зміну
     Управління складською технікою (оптимізація маршрутів)Расчет услуг ответственного хранения

    Облік товару в розрізі власників
     Завдання тарифів по складських операціях по кожному власнику
     Розрахунок вартості послуг по кожній операції

Управління двором / Yard Management

     Управління рухом транспортних засобів (ТЗ) на складській території
     Реєстрація факту в'їзду / виїзду ТЗ
     Формування та видача перепусток
     Розклад воріт навантаження / вивантаження
     Облік і аналіз графіків прибуття / вибуття ТЗ
     Автоматичне призначення вікна завантаження / розвантаження до часу вступу ТЗ на склад

Контроль роботи складу

     Монітор керівника складу
     Монітор замовлень і завдань
     Монітор диспетчерів приймання і відвантаження
     монітор ресурсів
     Аналітика роботи складу: заповненість, стан залишків, оптимізація зберігання

Інтеграція з корпоративною системою (ERP)

     Вбудовані можливості обміну даними у форматі XML
     Автоматична вивантаження / завантаження даних
     Налаштовувана частота обміну даними
     Можливість зміни схеми обміну під специфіку ERP замовника
     

Джерело axelot.ru